Verzendbeleid
Verzendbeleid
Het vertrouwen en de tevredenheid van onze klanten zijn erg belangrijk voor ons.
Om deze reden proberen we altijd binnen 24 uur na bestelling te verzenden.
Over het algemeen variëren de levertijden van 7 tot 15 dagen, afhankelijk van de plaats van levering.
Vertragingen van 3-7 dagen zijn mogelijk vanwege feestdagen.
Als je na de leveringsbevestiging de bestelling wilt wijzigen of annuleren, raadpleeg dan de sectie Retouren en omruilingen.
Als je vragen of verduidelijkingen hebt, kun je ons een e-mail sturen: info@evolveofficial.nl
Als de klant per ongeluk een onvolledig adres opgeeft
Als het adres onvolledig is, zorgen we ervoor dat we de klant per e-mail vragen om een volledig adres op te geven zodat we kunnen leveren. Als de klant onze e-mail negeert of niet beantwoordt, is de klant verantwoordelijk voor de vertraging in de levering.
Als de klant niet beschikbaar is tijdens de levering
Als de klant het pakket niet ontvangt om de volgende redenen:
- Afwezigheid tijdens de levering;
- Verstrekken van een verkeerd afleveradres;
- Verstrekken van onjuiste contactinformatie;
is de klant verantwoordelijk om ons voor de levering op de hoogte te stellen.
Na de eerste mislukte leveringspoging wordt de klant geïnformeerd en krijgt hij de mogelijkheid om het magazijn vrij te maken en de bestelling binnen 7 werkdagen op te halen.
Als de klant het pakket niet op tijd ophaalt, zijn wij niet verantwoordelijk als de magazijnmedewerker/bezorger de bestelling vernietigt.
De klant heeft het recht om een terugbetaling van 50% aan te vragen.
Als de klant de bestelling tijdens de levering weigert
Als de klant de bestelling tijdens de levering weigert, heeft de klant geen recht op terugbetaling.
Voor verdere verduidelijkingen of vragen, neem contact op met onze klantenservice via e-mail: info@evolveofficial.nl